Tilbud på kastration og sterilisation i april og maj

Skarpe priser på kastration og sterilisation i april og maj

Overvejer du at neutralisere din hund eller kat, så er det nu du skal slå til :)

Sterilisation kat inklusiv øremærkning og udleveret medicin 945 kroner

Kastration kat
inklusiv øremærkning 545 kroner

Sterilisation
 hund  inklusiv udleveret medicin og krave 2800 kroner

Kastration hund
inklusiv udleveret medicin og krave 1200 kroner

Vi undersøger altid dyret grundigt før narkosen, og dyrets vægt noteres.

Kattene bedøves ved indsprøjtning i lårmusklen og pålægning af maske med ilt til hankattene, mens hunkattene får lagt en tubus, der tildeler ilten.
Vi optimerer smertebehandling, og kattene ligger til opvågning i vores adskilte katterum med opvarmning.

Hundene bedøves ved først at give lidt beroligende medicin, før du afleverer din hund i hunde-afdelingen. Dernæst lægges venekateter, og bedøvelsen foregår i fuld narkose med intubering, hvor ilt og narkosegas tildeles.
Klargøringen af patienten med klip og vask foregår i forberedelsesrummet, der er adskilt fra operationsstuen, hvilket sikrer en høj hygiejne og en lav infektionsrisiko.
Under operationen overvåges blodtryk, iltmætning og kuldioxid, hvilket giver en meget sikker narkose ligesom på de danske sygehuse.
Vi optimerer smertebehandlingen med lokalbedøvelse og smertestillende indsprøjtninger

På Roslev Dyreklinik foretages disse indgreb sterilt, således at antibiotika til efterbehandling ikke er nødvendigt.

Både hunde og katte sys med indvendige sting, så der ikke er tråde, der skal fjernes efterfølgende. Vi tilbyder selvfølgeligt kontrol af såret efter 7-10 dage uden beregning, hvis dette ønskes

Det kan være en fordel at købe en bodystocking til hunhundene, som beskytter såret effektivt mod snavs fra omgivelserne. Denne koster cirka 200 kroner

Vi giver også en gratis foderprøve efter eget valg fra Royal Canin eller Virbac, så du fremover kan tage hensyn til dit kæledyrs ændrede behov efter neutralisationen

Del denne historie